денят, в който настъпи краят на света

Имах сериозното намерение заглавието да бъде „шафранови минзухари“, обаче ще го оставя такова, каквото е. Макар да не съм сигурен дали светът ще свърши, сигурен съм, че препратката е съвсем на място и съвсем актуална.

Включвам се малко по-рано от предвиденото, защото кипи усилен творчески процес по завършването и дооформянето на нещо, на което най-накрая, ще му се отвори прозирката.

Понякога обичам да забавям пускането на някои работи. Ето, отдавна „моите цветове“ са готови и довършени. Един бутон ги дели от жестокия свят. Забавям нарочно. Преди известно време ми харесваше да се включвам в почти всички актуални теми, разбира се, с крайно компетентно мнение и особен патос. После числото 16 се катурна. Така спрях да искам да пиша веднага по актуални теми. Поради тази причина, докато навън времето е непоносимо дори за дебелата ми котка (истински шопар всъщност, чието име е Шао Лин), ще се опитам да върна приятелите ми малко назад, когато в горещ ден се проведе едно нещо, което ще се провежда всяка година. Забавям пускането на записа, защото ми се струва, че събитието е прекалено „тук и сега“. Рядко харесвам каквото и да било „тук и сега“.

В случай, че не вземе да настъпи евентуален край на света, трябва да сте наясно със следното нещо. На тридесети август, ще видите нещо невиждано. Вероятно и аз ще го видя. Обаче, не се бъркайте. Ако искате да видите една дигитализирана стена, отидете, наредете се най-отпред и очаквайте да видите един музикален Франкенщайн. Голяма част от музиката, която сега слушате, първо е минала през неговата глава, после е минала под неговите пръсти. Неоспорим факт, нека не се залъгваме.

Не забравяйте да си носите пешкирите. Ако нищо не се случи – ще ви насоча към нещо невиждано, колкото и налудничави да ви се струват думите преди запетаята.

Вашият коментар

