халюцинации с отворени очи

Чухте много пъти, че офисите на РЗС и ДСБ били „взривени“. Аз също го чух. Не го прочетох, понеже не остана място, на което се практикува журналистиката, която ми е болезнено необходима. Впрочем, то няма и как вече да има такова място…ако не разбрахте – отпратиха дойче веле, преструктурирали го…

Честно казано, глупаво е да се мисли, че този взрив е случаен. Ако проследите логическата последователност на скандалите около кандидата за президент на РЗС, а и около самата партия, ще видите, че нещо е съшито с бял конец. Ето малко нахвърляни наблюдения…

Когато си политик и някой ти взриви офиса, ти не можеш да си спокоен. Не можеш да си спокоен, ако някой не ти пази гърба. Когато някой ти пази гърба, значи не си съвсем безкористно в политиката. Кандидатът на РЗС за президент го раздаваше много разпалено когато коментира взрива. Не беше притеснен. Беше нахакан, с изправено чело. Да, знаем за гордостта, японците, честта…и тъй нататък. Ама чисто човешката реакция, прощавайте, е тревожност. Когато не ти е тревожно, не се опасяваш за себе си, значи работата не ти е чиста. След като не ти е чиста работата, защо се опитваш да бъдеш там, където не ти е мястото?

Хайде, ДСБ са по-плоски, по-разбираеми. Иван Костов, този черен плъх, постоянно прави опити да си вдигне рейтинга. Ама и той беше спокоен. Знам ли…спокойствието дали не идва от палата му в Драгалевци, този на Св. Константин, този в Созопол…процента от химическата фабрика и прочее.

Според мен, просто РЗС и ДСБ са взимали пари, от този, комуто не е хубаво да си длъжник. Всичко друго, всякакви опити за извъртане на баницата по различен начин, е просто халюцинация с отворени очи.

Не халюцинирайте!

4 thoughts on “халюцинации с отворени очи

  1. Тъкмо си мислех да намеря повод да ти линкна един текст на Цветозар Томов, в който се спряга Селинджър, и ето го поводът. Лично аз, понеже имам впечатления от Атанас Семов, съм склонна да си мисля, че такива като него, които са маргинали в политическо отношение, са склонни да се чувстват значими от всеки удар срещу тях, понеже е проява на внимание. Краси, винаги е най-лесно да се обвинява жертвата, че е такава – това полицията го знае най-добре. Затова е хубаво човек да се опита да помисли и за другите варианти. Та затова – приятно четене на Цветозар Томов 🙂 – http://www.reduta.bg/?p=1158

    • Абониран съм за reduta.bg; Уви, точно този текст не ми хареса. Някак си ми напомня на Митко Новков, ала по-меко. Предразсъдъци…

      Нямаше да хвърля тежки обвинения срещу Семов и Костов, ако не бях изгледал над десет пъти видео репортажите. Всеки жест, всяка мимика, всичко говори за глупаво скалъпен скандал. Взрив, малко глуповато изпълнен.

  2. Не мисля, че е коректно да обвиняваш някого, че сам си е направил атентат, заради мимики и жестове. Това са сериозни неща. Понеже съм човек, който много е бил обвиняван несправедливо, знам какво е…

    • Светла, не са само мимики и жестове. Опората за съществуването на РЗС е пределно ясна – скандалите. Сега, върху този факт, сложи отгоре всички свързани събития, сложи политическата обстановка, предстоящите събития в политиката, вземи под внимание кампанията на Семов…и всичко си идва по местата. Поне така го виждам аз. За И. Костов, мисля, че има хора, които биха говорили по-неприятни неща за него, отколкото аз съм способен.

      Споделям какво виждам. Дори да е обвинение, макар да се старая да не е, не мога да се извиня, че споделям какво виждам.

Вашият коментар

