Кучета

You got to be crazy, you gotta have a real need
You gotta sleep on your toes and when you’re on the street…

Pink Floyd – Dogs

– Гладни сме! – заяви бащата на озверялото семейство помияри.
– Ти да мълчиш, мамицата ти! – рече Премиерът. – Аз те храня! Ама не питаш откъде намирам пари, не питаш как ги намирам, като комунистите бяха опразнили хазната, нали?
– Ама, гладни сме, господин Премиер! – плахо надигна глава майката.
– Ами, като си гладен, намери си работа! Мастия мръсна…
– Ама няма работа, господин Премиер! – сведе очи бащата
– Ми…бил си айти специалист…ходи да копаш, ей го – в Европа има търсене на домати, чушки, на картофи…аз ли да те уча как се копат картофи?
– Ама…искаме да се занимаваме с изкуство. Кино, театър, литерат…
– Няма „ама“! – отсече Премиерът. – Ходи копай…или бегай, докато не съм затворил границите.

PF – Dogs.

3 thoughts on “Кучета

  1. Чух го това днес по радиото. И останах отвратен от Борисов. Може да сме всякъкви, но не трябва да ни сравнява с неговите кучите. По Хоризонт помолиха Искра Фидосова да коментира изказването му. Тя го извъртя и контекста на думите и бяха, че Премиера „обгрижва“ народа така – както обгрижва кучетата си.

    Много е прост, горкия! А него, кой го обгрижва? Ами 10-на PR-а и ощи толкова съветници и хора, които го учат какво да говори, какво да каже.

    И за финал, ще ти питам нещо: Чувстваш ли се емигрант в собствената ти страна? Аз да.

    • Хм…аз пък не се чувствам емигрант. Далеч преди да съм българин, човек съм. Това ми дава правото да съм навсякъде. Навсякъде се чувствам добре.

      Той не е просто, много е умен. В данъчната си декларация е заявил, че няма нови имуществени придобивки. А твоята зъболекарка е заявила, че има нови 60000 лв. – от заплата. А пък кметът ти е получил дарение 180 000 лв. от роднина.

      Ама обществото си е виновно. То си го избра. Сега съжаляват, всеки по свой си начин.

      Впрочем, имам леки подозрения, че има опасност господин Премиерът да се опита да затвори границите. Все пак, учил се е от правилния човек…навремето.

Вашият коментар

